preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2023./2024.

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 23 24.docx

Školska kuhinja

Individualne konzultacije za roditelje

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 54218
Ovaj mjesec: 1710
Ovaj tjedan: 560
Danas: 107
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Četvrtaši završili s Lektirom na drugačiji način
Autor: Andreja Satmari, 15. 6. 2020.

Pri kraju je još jedna nastavna godina, a za četvrtaše i posljednji dani razredne nastave. Tijekom protekle četiri godine sudjelovali su u raznim projektima i bili aktivni na mnogim područjima. Jedan od projekata bio je i Lektira na drugačiji način.

Pod OPŠIRNIJE pročitajte na koji način su obradili zadnju lektiru.


Cilj projekta je bio upoznavanje lektirnih djela kroz zanimljive i djeci privlačne aktivnosti te poticanje kreativnosti i stvaralaštva nakon čitanja. Osim toga,
ovim projektom se poticala i važnost čitanja općenito. Zadnje djelo koje su učenici 4. razreda obrađivali i upoznavali „drugačije“ bilo je djelo po izboru.
Budući da se nastava odvijala na daljinu, učenici su odabrali djelo po izboru i čitali preko portala e-Lektire ili djelo koje su imali u vlastitoj kućnoj knjižnici. Učiteljica je, u suradnji s knjižničarkom, dala učenicima izbor kako će prezentirati djelo. Mogli su birati između plakata, dramatizacije i diorame.
Osim toga, trebali su napisati pismo glavnom liku, piscu ili osobi koja nije čitala djelo. Učenici su ponovno pokazali svu svoju kreativnost u izradi plakata i diorami kao i u pisanju pisama. Nakon prezentacija, mnogi su učenici poželjeli pročitati djela koja su im predstavili njihovi prijatelji. To je najbolji rezultat ove aktivnosti, a i samog projekta.

Učiteljica je zamolila učenike da naprave Top ljestvicu lektirnih djela koje su čitali tijekom četvrtog razreda. Najviše glasova dobila je knjiga Heidi dok drugo i treće mjesto dijele Družba Pere Kvržice i Bambi. Učenici su, također, izdvojili neke od aktivnosti iz projekta Lektira na drugačiji način koji su im se posebno svidjeli. Ovo su neke od najčešće spomenutih:
- izrađivanje lutke Regoča
- dramatizacija jednog dijela romana Duh u močvari (rad u skupinama)
- izrađivanje Zelengrada od otpadnog materijala
- plakat pričalica (Petar Pan)
- lektirna vrećica (Heidi)
- pizza lektira (Družba Pere Kvržice)…
U projektu su ovih godina, osim učiteljice Jagode Šmit, svojim idejama i samom realizacijom nekih aktivnosti sudjelovale: učiteljica Jadranka Plantak, pedagoginja Gordana Simeunović i knjižničarka Andreja Satmari.
Čitanje potiče maštu i kreativnost, širi horizonte, potiče na razmišljanje, bogati rječnik, odmara, smiruje, zabavlja i veseli. Budućim petašima želimo da što češće čitaju i uživaju svim blagodatima koje nudi druženje s knjigom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju